Verzenden & retourneren

VERZENDEN

Minijou levert in België. Vanaf een bestelling van 50 euro zijn er geen verzendkosten.

De verzendingen gebeuren door Bpost.

Eens wij je bestelling hebben verzonden krijg je via mail een track&trace code waarmee je je pakje kan volgen en je leveringsvoorkeuren kan instellen.

Wij doen er steeds alles aan om de levering tijdig te doen, in het algemeen zal de verzending plaatsvinden binnen 2 tot 5 werkdagen na ontvangst van betaling. Een vertraging in levering geeft geen recht op het verbreken van de koop of betaling van schadevergoeding aan de Koper. De bestellingen worden steeds tussen maandag en vrijdag verstuurd, wettelijke feestdagen uitgesloten. Elke verzending wordt voorzien van een unieke barcode die online opgevolgd kan worden. Bij problemen met de levering, kan de koper contact opnemen met de transporteur.

Indien uw pakket niet wordt opgehaald in het ophaalpunt en terug naar ons gestuurd wordt valt de retourkost ten laste van de klant. 

Minijou kan niet verantwoordelijk geacht worden voor de beschadiging, diefstal of het verlies van goederen tijdens de verzending.
Wij doen er alles aan om de goederen zo goed en veilig mogelijk te verpakken.
    

RETOURNEREN

Twijfel je over een aankoop? Dat kan, daarom krijg je bij Minijou 14 dagen bedenktijd.

Denk wel even aan onze ecologische voetafdruk & stuur niet onnodig pakjes terug.

Toch niet helemaal tevreden over je pakketje? Dan stuur je het binnen de twee weken (vanaf de dag na de levering) terug. Hoe?

  1. Stuur binnen de 14 dagen een mailtje naar [email protected] en laat ons weten dat je jouw pakketje zal terugsturen en waarom. Vermeld hierbij zeker je rekening- & ordernummer.
  2. Je stuurt ons de producten, in de originele verpakking & niet gebruikt (dit is belangrijk) terug met vermelding van je naam en ordernummer naar: 

    Minijou

    Pekenomensstraat 17

    1770 Liedekerke,Vlaams - Brabant,België

  3. Binnen 30 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten wordt de terugbetaling (exclusief verzendkosten) verricht.

     

    De Klant wordt verzocht de artikelen terug te sturen in hun oorspronkelijke staat en verpakking, met alle erbij geleverde accessoires, en gebruiksaanwijzingen. Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt […] zich het recht voor om de Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de Klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. 

    Alle teruggestuurde artikelen worden aandachtig onderzocht. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het artikel slechts mag inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Teruggestuurde artikelen mogen gepast worden, maar mogen niet gebruikt zijn. Wanneer een artikel een waardevermindering is ondergaan door het gebruik van de Klant zal dit ten laste van de Klant in rekening worden gebracht.